Klienci, którzy nam zaufali:























Raise Your Sales / Obsługa Konta Bol
Pomagamy firmom rozwijać sprzedaż internetową
e-commerce oraz skalować ich biznes poprzez profesjonalną obsługę konta na Bol.
Nieistotne, czy dopiero chcesz rozpocząć sprzedaż produktów na tej platformie, czy już to robisz od jakiegoś czasu – podnosimy sprzedaż na każdym etapie rozwoju Twojego biznesu na Bol!
Bol.com to jedna z największych platform zakupowych w Beneluxie. Umożliwia bezpośrednie dotarcie do klientów w Belgii, Holandii oraz Luksemburgu.
Korzystając z naszej bezpłatnej konsultacji, masz pewność, że zostanie wybrana dla Ciebie najbardziej odpowiednia droga. Zawsze uczciwie podchodzimy do badania potrzeb i szczerze informujemy o potencjale sprzedażowym danego rozwiązania oraz ryzykach z tym związanych. Nasi eksperci wybiorą te rynki zbytu, na których Twoje produkty mają największy potencjał i na których najszybciej będziemy w stanie wygenerować dla Ciebie odpowiedni zwrot z inwestycji.
Współpraca z BOL szczególnie dla nowych sprzedawców, może być wyzwaniem, ponieważ Marketplace bardzo restrykcyjnie podchodzi do wpuszczania nowych partnerów na swoją platformę. Kluczowym warunkiem jest posiadanie spółki zarejestrowanej na terenie Belgii lub Holandii, a także konieczność rejestracji w holenderskiej izbie gospodarczej lub belgijskim rejestrze działalności gospodarczej.
Platforma zdaje sobie jednak sprawę, że dla niektórych sprzedawców jest to spory problem, dlatego w wyjątkowych przypadkach pozwala dużym sprzedawcom rozpocząć współpracę bez konieczności zakładania spółki w tych krajach. Proces ten zwykle rozpoczyna się spotkaniem z Account Managerem BOL, podczas którego oceniają oni potencjał firmy.
W praktyce, BOL preferuje współpracę z dużymi sprzedawcami, którzy mogą udokumentować sprzedaż na poziomie minimum 1-2 mln euro rocznie na innych platformach, takich jak np. Amazon. Dla sprzedawców, którzy są w stanie wygenerować w pierwszym roku sprzedaż na poziomie 500 000 euro, szanse na pozytywne rozpatrzenie współpracy są większe. Małe firmy i marki, które dopiero rozpoczynają swoją działalność w e-commerce, mają znacznie mniejsze szanse na pozytywne rozpatrzenie ich wniosku o współpracę.
Jeśli planujesz rozwój swojej sprzedaży na BOL.com, warto umówić się na spotkanie i omówić swoje możliwości bezpośrednio z przedstawicielami platformy. Nasza agencja chętnie pomoże w dalszym rozwoju sprzedaży na już zarejestrowanym koncie na BOL.com, natomiast w samym procesie negocjacji i rozmów z przedstawicielami BOL nie możemy bezpośrednio uczestniczyć. Należy pamiętać, że dobrze udokumentowana sprzedaż nie zawsze jest gwarancją współpracy z BOL, dlatego kluczowe jest rzetelne przygotowanie się do rozmów.
Sprawdzimy jaki potencjał drzemie w Twojej organizacji, a następnie dobierzemy odpowiednią strategię dostosowaną do Twojego portfolio produktowego.
Pomożemy Ci przy rejestracji oraz konfiguracji konta na Bol, tak aby odpowiednio przygotować je do sprzedaży. Zapewnimy również integrację z popularnymi narzędziami sprzedażowymi, takimi jak Baselinker, Apilo, IdoSell, Xsale, ideaERP, Subiekt i więcej.
Kompleksowo i sprawnie wprowadzimy Twoje produkty na Bol oraz zadbamy o odpowiednią pozycję w wynikach wyszukiwania. Stale będziemy wprowadzać nowe pozycje do oferty.
Tworzymy, konfigurujemy i optymalizujemy kampanie reklamowe, aby zmaksymalizować jej efekty oraz zminimalizować Twoje koszty.
Dbamy o odpowiednie pozycjonowanie produktów, tworzymy tytuły oraz opisy zgodnie ze sztuką SEO. Zamieszczamy treści dostosowane do wymogów Bol.
Zapewniamy szkolenia dotyczące handlu na Bol i konsultacje biznesowe. Realizujemy także audyty kont, identyfikujące przyczyny ograniczające Twoją sprzedaż.
Monitorujemy wszystkie wskaźniki, aby nie dopuścić do blokady kont sprzedażowych. Na bieżąco aktualizujemy ofertę o nowe produkty, optymalizujemy istniejące listingi oraz pomagamy w administracji konta na Bol.
Pomożemy w rejestracji Twojej marki w urzędzie patentowym, aby budować jej rozpoznawalność i chronić Twój znak towarowy. Zadbamy również o oprawę graficzną poprzez tworzenie infografik, opisów oraz zaprojektowanie sklepu sprzedającego.
Pomagamy w obsłudze sprzedaży poprzez zewnętrzne fulfillmenty. Planujemy dostawy oraz dbamy o stałą dostępność produktów. Znamy również sposoby na upłynnianie nierotujących produktów poprzez odpowiednie targetowanie reklam i dodatkowe akcje promocyjne.
Zapewniamy pełną obsługę klienta na Bol przez 365 dni w roku. Naszym zadaniem będzie odpowiedź na każdą wiadomość otrzymaną od klientów oraz rozwiązywanie problemów z reklamacjami i zwrotami. Dzięki temu zyskasz pewność, że jakość Twojego konta będzie utrzymana na odpowiednim poziomie.
Jednym z głównych narzędzi marketingowych na Bol jest promocja. Dlatego też uruchamiamy dodatkowe formy promowania w postaci kampanii kuponowych oraz bierzemy czynny udział w akcjach promocyjnych.
Zadbamy o jakościowe tłumaczenia Twoich ofert na język francuski i niderlandzki, aby Twoje listingi były w 100% wiarygodne dla potencjalnych klientów. Przetłumaczone opisy nasycamy dodatkowo najważniejszymi słowami kluczowymi, aby oferty były dużo wyżej pozycjonowane.
Jeśli po przeprowadzonym audycie oraz analizie potencjału, to właśnie Bol okazał się odpowiednim miejscem do sprzedaży Twoich kategorii produktowych, to następnym krokiem jest wyznaczenie zakresu naszej współpracy. Do wyboru mamy 3 modele współpracy:
Na początku otrzymujemy dostęp do Twojego konta na Bol poprzez bezpieczną usługę zarządzania uprawnieniami oraz przechodzimy do opracowania strategii sprzedażowej i stworzenia harmonogramu prac.
W pierwszym tygodniu odpowiednio konfigurujemy Twoje konto sprzedawcy oraz sprawdzamy, czy spełnia wszystkie wymagania dotyczące sprzedaży na Bol.
Następnie przechodzimy do kompleksowego wdrożenia Twojej oferty wraz z dostępnymi wariantami produktów oraz dbamy o odpowiednią widoczność listingów. W trakcie prac wdrożeniowych otrzymujesz również kontakt do opiekuna konta, który koordynuje prace i prowadzi działania marketingowe. Wdrożenie trwa zazwyczaj miesiąc-dwa, wszystko zależne jest od ilości produktów, ilości rynków oraz zakresu działań.
Wdrożenie całej oferty produktowej to tak naprawdę dopiero początek działań sprzedażowych. Prowadzenie konta na Bol wymaga od nas stałej pracy. Po udanym wdrożeniu zaczynamy dużo mocniej skupiać się na odpowiedniej promocji produktów poprzez płatne reklamy PPC oraz dbamy o to, aby pięły się one do góry w wyszukiwanych wynikach organicznych.
Co miesiąc spotykamy się, aby zaprezentować wyniki sprzedażowe, omówić wskaźniki sprzedażowe oraz przekazać, co udało się nam zrobić w ostatnich tygodniach.
Wspólnie ustalamy cel na kolejny miesiąc, planujemy najbardziej istotne prace na następne tygodnie oraz analizujemy działania konkurencji.
Pomogliśmy już kilkudziesięciu firmom w Polsce zdobyć pozycję lidera w ich kategorii produktowej na Bol. Wiemy jak podnosić sprzedaż na tej platformie, nie zapominając o zwiększaniu rentowności tego przedsięwzięcia. Współpracując z nami, zobaczysz jak możemy przekształcić Twoją sprzedaż na Bol w dynamicznie rozwijający się biznes.
Cechuje nas szybki czas reakcji na Twoje zapytania. Gdy do nas zadzwonisz, masz pewność, że telefon odbierze osoba, która na co dzień zajmuje się Twoim kontem, doskonale wie, co się z nim dzieje, zna specyfikę Twojej firmy, a także będzie w stanie odpowiedzieć na Twoje wszelkie pytania.
W jednym miejscu masz dostęp do ekspertów sprzedaży internetowej na największych marketplace w całej Europie, takich jak: Amazon, Allegro, Emag, Ebay czy Kaufland, którzy pomogą Ci w ocenie potencjału na rynkach zagranicznych i zaplanują dalszą ekspansję.
Nasza usługa szybko się zwraca, dzięki czemu zyskujesz nowe źródło przychodu oraz stajesz się dużo bardziej odporny na wszelkie wstrząsy rynkowe. W cenie abonamentu masz dostęp do eksperta sprzedaży internetowej na Bol, wdrożeniowca oraz specjalistę ds.reklam, a to w cenie niższej niż jeden pracownik na stałe.
Znamy specyfikę sprzedaży na Bol oraz warunki wejścia na zagraniczne rynki. Podczas współpracy przekazujemy Ci całą wiedzę, aby wszystko było zrobione zgodnie z prawem. Zadbamy o tematy segregacji odpadów, kwestie podatkowe (VAT-OSS), kwestie związane ze sprzedażą elektroniki, itp.
Delegując nam sprzedaż na Bol, unikasz potencjalnych błędów przy wdrażaniu oferty i nietrafionych rekrutacji oraz oszczędzasz swój czas. Odzyskany czas i pieniądze możesz poświęcić na dalszy rozwój swojego biznesu.
Zawsze dobieramy zakres naszej pomocy w taki sposób, aby nasze rozwiązania były rentowne nawet dla małych i średnich firm.
W swoim portfolio firm posiadamy zarówno duże firmy produkcyjne, dystrybucyjne i uznane marki, jak również małe rodzinne firmy produkcyjne, które prowadzą swoje manufaktury i dopiero zaczynają swoją sprzedaż internetową.
Koszt abonamentu na platformie Bol.com wynosi 45 euro miesięcznie. Do tego warto doliczyć koszt prowizji, który zależny jest od kategorii i wynosi średnio 8-17% za sprzedany produkt.
Najistotniejsza na pierwszym etapie będzie inwestycja w reklamę, ponieważ większość sprzedaży na początku będzie się właśnie opierała o płatny ruch (organiczna sprzedaż rusza po około 2-3 miesiącach od wdrożenia).
Budżet reklamowy jest zależny przede wszystkim od ilości wprowadzonych produktów oraz planów sprzedażowych i ustalamy go wspólnie na początku współpracy. Cyklicznie badamy koszt pozyskania klienta z danej kampanii i podnosimy budżety, jeśli obserwujemy satysfakcjonujący nas zwrot z inwestycji.
Firma efektywna biznesowo z dużym doświadczeniem a dodatkowo z pozytywnym nastawieniem. Polecam.
Dyrektor Sprzedaży w Meester Group
Z całego serca polecamy RYS! Świetna obsługa kont na Amazon i eBay. Ekipa wykazuje się głęboką i rzetelną wiedzą oraz używa skutecznych narzędzi, które znacząco pomogły w rozwoju naszego biznesu. Co najważniejsze, zespół jest zawsze gotowy do pomocy, nawet w kwestiach wykraczających poza zakres ich standardowych usług. Ich duże doświadczenie w branży jest widoczne w każdym aspekcie współpracy. Zdecydowanie polecamy!
CEO w Najder
Pełen profesjonalizm od pierwszego dnia współpracy a co za tym idzie efekty współpracy można zaobserwować bardzo szybko. Współpraca z Panią Zosią to czysta przyjemność. Z czystym sumieniem polecam 🙂
CEO w Bio EKOS
Bardzo dobry kontakt, doskonała współpraca od samego początku. Efekty działania firmy były widoczne niemalże od razu. Polecam z czystym sumieniem!
CEO w Parkiety Kurdziel
Bardzo rzetelna i profesjonalna firma. Świetny kontakt i doradztwo, a co najważniejsze - postawione cele są w 100% realizowane zgodnie z założeniami. Słupki sprzedaży rosną z miesiąca na miesiąc. Zdecydowanie POLECAM. Pani Zofio, Panie Wojciechu - dziękuję!
Dyrektor Marketingu w Lakma
Współpraca z firmą Raise Your Sales rozwija się w bardzo dobrym kierunku. Kontakt, wiedza, rzetelność - na wysokim poziomie. Panowie znają się na rzeczy. Liczymy na długotrwałą relację iciągły rozwój. Dla nie zdecydowanych stanowcze TAK, warto:)
CEO w FamilyMeble
Bardzo, dobra, rzetelna firma. Znają się na rzeczy i naprawdę warto skorzystać z ich usług. dodawanie produktów, reklama, wszystko tak profesjonalnie że samemu nie jest człowiek w stanie tego zrobić.
CEO w Zatechs
Współpracę zaczęliśmy od Amazona, ale z upływem czasu rozszerzyliśmy ją dodatkowo o: Ebay, Kaufland i Allegro. Wszystko przebiega szybko, dokładnie i profesjonalnie. Kontakt bardzo dobry, zawsze odpowiedzą na moje pytania i pomogą w razie potrzeby. Szczerze polecam współpracę z Raise Your Sales.
CEO w MilionMebli
Amazon to największa platforma sprzedażowa e-commerce. Pozwala ona dotrzeć bezpośrednio do kupujących z całego świata. Dlatego też w większości przypadków, ekspansja na ten marketplace powinna być naszym pierwszym wyborem.
Allegro to zdecydowanie największy marketplace w Polsce, który umożliwia sprzedawcom bezpośrednie dotarcie do konsumentów z całego kraju. Ponadto platforma z sukcesem rozszerza swoją działalność na takie rynki europejskie jak Czechy, Słowacja i Węgry.
eMAG dominuje na rynku rumuńskim jako największa platforma handlowa, która dynamicznie rośnie z każdym rokiem. Ponadto platforma z sukcesem rozszerza swoją działalność na takie rynki europejskie jak Węgry i Bułgaria.
Ebay to drugi co do wielkości marketplace na rynku niemieckim, który ma ugruntowaną pozycję w Europie zachodniej. Marketplace pozwala również dotrzeć do klientów na terenie Wielkiej Brytanii oraz Stanów Zjednoczonych.
Kaufland to jeden z najbardziej perspektywicznych i najprężniej rozwijających się platform sprzedażowych w Niemczech. Pozwala dotrzeć bezpośrednio do kupujących zarówno w całych Niemczech, jak i w Czechach i na Słowacji.
Specjalizujemy się również w sprzedaży na mniej znanych i niszowych marketplace. Dzięki temu jesteśmy w stanie kompleksowo wspierać rozwój Twojego biznesu na wielu platformach Marketplace jednocześnie.
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!
Amazon, Amazon Advertising, Amazon Service Provider Network and Amazon SPN logo are trademarks of Amazon.com, Inc. or its affiliates.